19 July, 2012

Seru.

bukan kekasihku seru ya. ini seruan namanya. sudah sampai seru untuk nenek aku pergi melancong ke mekah selama 31hari 30 malam. bestnya kalau aku dapat ikot. nak tunggu kumpul duit sendiri, 20 tahun pun belom tentu cukup. kalau cukup confirm kena hantar mak abah dulu. hihihi. insyallah, satu masa aku mesti pegi. semoga dipanjangkan umur :)

nenek aku punya flight hari rabu pukul 5 petang. memandangkan mak aku still bukak kedai on tuesday, so rabu tu, pagi pagi dah kena gerak pg kl. penat, mengantuk jangan kata la. hari selasa tu sampai umah dah pukul 12 lebih. tido pukul 2 lebih. pastu, pagi pagi dah kena bangun nak pg kl pulop. takpe. demi nenek aku, ku gagahkan jua untuk bangun pagi. hahaha.










kalau orang cakap aku neh gila camera sebab suka sangat tangkap gambar, adik aku jijah neh lagi gilooo. fenatt aku nak melayan camera addicted neh. baru kau tau macam mana org layan kau sebelum neh. hahahhaa.

patotnya flight pukul 5ptg, tiba tiba delayed pukul 6ptg. aku dengan sakit perut nya, laparnya. takpe takpe. sabooo. kita nak hantar orang pg umrah neh, behave sikit. hihihi.

dalam pukul 5ptg tu, nenek aku dah kena masuk dah. bermula lah sesi berair mata. aku? cover babe. mana boleh tunjuk. kihkihkih. nenek aku bukannya pegi sorang. dorang pegi berlima. Pak long, Mak long, Pak Lang, Mak mertua Pakcu aku, Mak Pak Long aku.


babai opah. nanti raya kita jumpa.
tau aku mintak nenek aku doa apa?
hikhiks.
aku mintak nenek aku doakan moga
di permudahkan, di perelokkan & dipercepatkan jodoh.
hahahahha.

sebab adik aku bising suruh kawen cepat. dia taknak langkah bendul. nanti aku mintak macam macam. op coz laaa. confirm aku mintak sepersalinan sekuku sekaki sebadan rantai, gelang, cincin, gelang kaki, subang. EMAS ye semuanya. celup tak main. hahahaaa. memang tinggal bulu tiak adik ipar aku :P






comel dopp? comel macam aku kan?
hahahaahahaa.
inilah anak sedara saya.
Mohd Hirzu Lutfi. nickname Hiju / Iju.
nama anak punya panjang. nama ayah pendek je. Azman.
gerrammmnya aku ngan dia nehh. rasa nak gigit gigit je!



















 The best gift you can give is a hug. 
One size fits all, and no one ever minds if you return it.

2 comments!:

Anonymous said...

xsinggah?? Baiklah

ZimaZain said...

heyy. aku dah text kan cakap pasal apa tak jadi singgah. sekeh kang