14 July, 2012

Its just a number isn't it?

hari jumaat 13hb aku tengok calendar. ehh. esok 14hb laa. macam familiar je 14hb 7 neh. hari apa ehh. jenuh aku pikir. ada apa esok? ketepek! hari jadi dida laaaa! haiyooooo. 

hahaha. tipu je. takde la jenuh aku pikir. tengok date 14 je dah ingat kau laa :P

just aku terlupa nak wish malam 13hb pukul 11.59mlm. dah masuk 14hb, tengahari tu baru aku ingat aku tak wish lagi. sorry la dida. sejak hp hilang neh memang aku harap kat daya ingatan yang Allah kurnia kan neh je untuk ingat semua tarikh tarikh kejadian kawan kawan. masa ada  hp dulu memang tepat 11.55mlm, sehari sebelum hari kejadian, hp aku confirm bising. hihihi.

btw, berapa ehh umo kau sekarang?  24? fuyoooo. for real 24? eleh macam la aku bukan 24. ehhh. tolong sikit. aku masih 23 hokay. belum tiba masa lagi untuk 24. hahahaha. ala, lagipun, ada apa dengan duapuluhempat? its just a number isnt it?

am i the first one to wish you Happy Birthday today? NO? the second one maybe? also NO for the answer? doesnt matter. in my mind I was the first one who thought of you at midnight on your special day :)



HAPPY BIRTHDAY DIDA!!
I probably dont tell you often enough,
but I treasure our friendship.
Wishing you happiness
today, tomorrow and always!
again, happy birthday :)



3 comments!:

Anonymous said...

haaaaaaaaaaaa...
besday aye awak lupeee???

ohhhhmaaaaiiii...-_-"

ZimaZain said...

hahahahaa. sabo le awok neh pun. satu satu.

Anonymous said...

hahahahahha...
beday aye dah lepasss.. :)

denda..
delivery ytf ! ^_^