12 July, 2012

announcement.

disini saya ingin buat pengumuman, saya dijangka akan berkahwin dalam masa terdekat ini! haippp! bukan announcement ni yang aku nak buat.

aku just nak memberitahu yang mana tidak ketahuan lagi tu, memandangkan hanpong saya sudah hilang, maka dengan ini, saya akan jarang muncul di laman laman social seperti twitter or whatsapp chatroom. kalau facebook tu, sedang kan hanfon masih ada pun jarang, ni hanfon dah tiada di tangan, lagi la harramm. 

mungkin lambat lagi kemunculan saya di laman laman tersebut kerana saya sudah membuat keputusan untuk tidak membeli hanfon baru dalam masa terdekat ini sebab aku nak utamakan benda lain dulu *walaupun hari hari mak aku hasut suruh beli baru! huh*

plus, sekarang no celcom yang 01341_ _ _ _ _ sudah tidak diguna pakai lagi sebab hp dah hilang lah. kalau ada apa apa kemusykilan, boleh hubungi saya di no maxis 01247 _ _ _ _ _ call atau mesej ya. ditekan sekali lagi, call atau mesej. no more whatsapp. faham? kalau ada yang tanya kenapa takde whatsapp, itu tanda kau mintak penyepak aku.

tapi aku tetap aktif berblogging jika mempunyai kesempatan. sebab blog neh tak perlu 24jam nak post. sehari, dua hari, seminggu sekali pun, ada aku kesah? hihihihi.

okay? adios!



Dont let any person change the happy caring person you used to be.

3 comments!:

Anonymous said...

hapeee?kawin dlm mase terdekat..alamak..nak kene cari adiah nie..hahahaha :p


okies...aye paham akan kehilangn itu.. :0

eh..wassup rindu kamu. :D :D :D

ok.bai. :p

ZimaZain said...

hahaa. saya nak tv lcd tau. hahaha

wtsapp rindu sy?? dorang ada kutuk saya dop?? :P hahaha

Anonymous said...

hamboi...demand ! :p

haahhh..mcm xkenal geng manilakad sndri..masing2..perghhh..eh..mane leh g tao awk...ni rahsia mereka2 yg ade wassup je..ok.bai.hahahahah :p