06 April, 2012

Selamat Tinggal.

yeaahhhh! hari ni LAST DAY aku practical. SERONOK sebab lepas neh tak payah susah2 aku nak bangun pagi, gosok baju tuk smggu, basuh baju tuk semggu, menapak naik lrt. urrghhhhh.tapi SEDIH sebab keja kat situ sangat seronok. dapat kwn2 yg selamba, kecoh, sengal. memang aku tak pernah rasa stress keja kat c2 sbb dorang dah macam family. sehari kalau dorang tak buat lawak smp kau nak terkencing kencing, mmg tak sah! tapi nak buat camne, habis ttp habis. aku ttp kena anta report kat muadzam terchenta tu haaa. 

last day aku kat ofis, malam tu boss aku blanja makang makang kat damansara. kau ingat senang ke boss aku nak blanja. so, jangan nak buat gila tak nak datang menghabiskan makanan yg melimpah2 tu. sedap tu memang sangat sedap, tapi sangat banyak juga. tak habis kan, RUGI. kalau habis kan, perut dah tak boleh pegi.


terima kasih sangat sangat kepada
En Nik (baju hitam), Abg Eddy (depan aku), Kak Ida (duduk baju biru), Kak Ekin (yg tengah dukung anak tu), Fafa (budget comel gigit jari kannn), Haziq (baju putih), Adib (biru turquoise), tiada dalam gmba, Abg Ijam, Kak Erin ngan Azeema (nama taknak sama je :P)

thanks sebab sudi terima saya sebagai salah sorg ahli keluarga korang. walaupon aku ni pendiam *kehkehkeh* pemalu *walawehhh* muka taknak kerek *huh* korang tetap layan kan aje perangai saya nehhh. terima kasih taawwww!

saya akan selalu rindu korang! Love MBSB LASSC forevaahhhhhhh! <3

1 comments!:

Wany Territory said...

aik bkn ke ko ckp hari tu lg dah abis?!