16 April, 2012

Them #3

hari ni awal gila aku bangun *sbb tersedar lily nak pg keja* dah bangun, malas plak nak tido balik. tak mandi, tak gosok gigi, carik maggi. ngeh ngeh. sambil tggu berita dari boss, bgtahu bila nak gerak pg settle psal kreta dia, aku guling guling guling atas katil *kenyang makan maggi kan* dlm kul 10pg, boss text tanya ada mana *sekeh jugak dia neh* nak gerak awal katanya. takot lambat sampai. ahh sudah, jgn kata skang. mandi pon belom neh. nasib baik dia kata paling lambat pkul 12. dengan segera aku siap, kang boss bising! *mintak2 jalan tak sesak* 

aku smp jerijit dlm 12.05minit cmtuh la *5minit je pon lambat* aku park BER kat situ, tggu boss dtg hamik. 12.20 dia tak sampai lagi. takpe. tak salah menunggu sbb kdg2 dia pon ada tunggu aku jugak :P 12.40 pon tak sampai2 lagi. aikkk?? aku rasa masa aku lalu depan pusrawi td pon dh text dia bgtau nk smp dah. 1.05mnit pon tak sampai lagik! haiyoo. satu badan aku dah naik rentung neh giloooo. panas rembang kottt. takpe2. sabaaaaaaa. dlm 1.15 camtuh dia smp! hmmmmm.

masuk je keta, dia bgtau tak jadik balik hari neh. haaihhhh! awat ang tak bgtau awai2. takde la sesak aku nak bawak baju yg aku pakai smlm tuk basuh. mmg aku dtg bwak bdan je tadi taww! nasib baik kau boss. nak bebel pon aku takot sikit. kihkihkih. belasah je la balik bila2 pon. aku tak sekolah dah :D

settle pasal keta dlm pukul 4-5 mcm tu kot. dengan nak redah kesesakan lalu lintas yang melampau lagi. sampai keramat nk dekat pukul 7 jugak lah. pastu roger semua org ada mano. ingat nak ajak karok malam neh. 

ogy aku dah pesan awal2. balik keja mandi terus! smp keramat je, jumpa faiz jap kat ali. dorang makan cepat2 sbb liq nak gunting rambut lagi. kang tak sempat nk karok plak. so berpecah, mok ngan faiz balik umah nak mandi. aku tman liq gunting rambut jap. adam ngan kawan dia, jidin? idin? *ape ntah nama* jumpa kat festival terus. ogy? belom mandi lagik. ishh. geram betol aku ngan minah sorang neh. 

kelam kabot kejar masa sbb nak karok 3 jam katanya. kang tak sempat. pukul 10.20 ktorg sampai festival. yg lain dh sampai awal lah *hehehehe. kesian kena tunggu* yeaahhhh! karok time bebehhhhh!








first time hokay! first time karok bilik besar nak mampuihhh! b4 dis kami amik bilik kecik2 je. ye lahh. nak buat apa besor2. nak menyanyi sambil berlari?? neh haaa maybe ramai sikit dr biasa *sikit je la ramai nya* akak kaunter tu soh hamik bilik besharr. bedal aje. takde la nak merebut kerusi. mic pon bnyak.

paling penat sekali karok, of coz la liq ngan ogy. dah sorang Lan, sorang lagi Ziana Zain. lagu, hamikkkk kau. semua key tinggi. tgok macam ktorg. relaks je amik lagu slow. lagu nasyid kawww. hahahahaa. dah la tiga jam! itu pon tak cukup katanya.

habis karok pukul 1.30 ikot mata memang dah layu. kalau aku layu, ogy apetah lagi kan. tp itu kebiasaan nya lah. tiba tiba hari ni, mata dia segar tak hengat & nak melepak lagi. fuyoooo. ajaib sangattt :P tp menyesal jugak la ikot melepak sbb aku telah di perkotak katik kan oleh anak beranak kamaruzaman neh! aku pon tak tahu nak percaya or tak dengan semua cerita pasal salasilah keluarga dia tuh. sumpah menyesal tanya! -.-''

Your friends are like the buttons on an elevator. They will either take you up or they will take you down

0 comments!: