13 April, 2012

Your Big Day.

prank kali ni, takde la susah sangat. biasa lah, ogy je pon. celah gigi jep. hahahahaha. krew plak memberikan kerjasama yg amat memberangsangkan :D hmmm, yang membuatkan susah myb masa ogy nak dtg muadzam kot. TIBA TIBA, masa neh la dia nak demam, batuk, selsema, sakit pinggang, sakit usus, sakit kaki. haaihhh. nak paksa, orang tengah sakit. kang kata aku takde sifat ihsan sesama manusia plak. tapi mmg aku berharap sangattt lah dia jadi datang muadzam sebab takde waktu lain dah nak celebrate besday dia neh. pastu adam plak tak jadi ikot dtg muadzam atas sebab sebab yg tak dapat di elak kan. lagi lahh ogy malas nak dtg sebab takde teman -.-''
ikot plan, ogy nak datang muadzam hari rabu sebab cuti besday agong. pastu dia amik cuti khamis & jumaat sekali. dapat la rehat lama sikit. dari hari isnin sampai rabu tu, aku takde la push gila gila soh dia dtg muadzam. kang nampak sangat aku ade plan busuk yang amat kannnn. hahahhaa. so, buat buat relaks jep. aku siap ckp "kalau kau tak larat sangat, takpe lah. nak buat mcm mana. lain kali dtg pon takpe" tapi dalam hati! "datang lah. datang lah. datang lahh gileeee" ngeh ngeh ngeh.

and finally, kak yati datang jugak ari rabu tu dgn menaiki pengangkutan awam maraliner jam 04:00 *miaahahahahaa* alhamdulillah. amin. syukur. semuaa laahhhh :D nasib baik aku dh pesan awal2 kat dorang, if ogy confirm dtg neh, plan kita on okay! kami pilih hari khamis sebab jumaat tu dorang takde midterm or quiz. so, khamis malam tu free skit.

okay. plan dia tak susah sangat pon. lgpon ktorg nak celebrate sorang je. takde lah payah sangat pikir nak kumpul reramai. pikir sorang cukup. memandangkan dorang semua ada mirterm malam tu, ktorg ingat lepas exam baru pg makan. *hihihihihi* kul 9 pa'a dah soh standby sebab dorang pon tak tau nak kuar hall pukul brape. tepat pukul 10 camtuh, dorang dah gerak pg highway. kat umah nasib ada dua kreta. so, ogy bawak yaya pegi amik arep kat umah dia. aku pegi amik liq ngan E.

masa tengah makan, aku buat group kat whatsapp. just nak ingatkan & clear kan balik plan afta makan nanti. lepas makan, aku ckap kat dorang aku nak pegi bank ngan 7E dulu *saja nak melambatkan masa katanya* aku soh ogy ikot aku, sekali ngan Liq & E. kawan kawan yang lain kena standby kek dan tepung kat umah. sementara aku duk pegi bank ngan 7E neh, aku dok wtsapp ngan dorang tnya semua dah okay ke belom. dah tak tau nak melambat lambat kan masa banyak mana dah. once dorang kata okay, terus ktorg gerak balik.

lalu depan simpang masuk umah liq, ogy tanya, tak hantar liq ngan E ke? sbb aku terus je pg semarak. alasan aku bg, "liq nak amik note MS kat pa'a" :P
sampai depan umah, kebetulan lampu jalan kat lorong tu takde. sangat gelap kot *macam tau tau jep* elok aku park je keta, terus aku off lampu keta. hehehehehehee. mula mula ogy taknak turun sbb nak amik note je kan. pasni mesti kena hantar liq ngan E blik. aku malas nak jawab, aku tutup aircon, matikan enjin. paham paham la kak yati. sila turun dari kereta @_@

cik roze keluar je dari kereta . .


HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO OGY,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!








ada ke patot masa ktorg nyanyi tu, dia nak lari? wadepaakkkk. penat2 ktorg plan neh, kau boleh nak lari?? ktorg tak buat pape pon :P
pastu dia boleh jerit jerit "aku tau korang nak main kotor!" hahahahaaaa. ktorang nak soh kau tiup lilin je kak yati wehhh.
tengah dia dok kalut nak tiup lilin, aku ngan pa'a ke pot, pegi amik tepung, standby blakang ogy. tengah tiup tu pon mata dok pandang atas bawah kiri kanan. ish, tiup je lahh gileee. tak teruk pon. tepung je kot :D

bila dia dah lupa aku yg tgah usha line neh, apo laeee, haaaaa hamikkkk kau satu kilo tepung penaik tak turun turun! hahahahhaaa. itu baru sesi panaskan badan, ada dua kilo lagi tepung kat tangan dorang. tunggu ehhh. yang Liq ngan E bijak tahap bijaksana pegi tambah air pulop. eeeeeeeeiiiiiyakkkkk! melekit shiaalll. 

kami tahu awak sayang rambut awokk, jadi, itu yang akan kami target dulu! bahahahhahahahahhhahaa!



yang sangat tak boleh di terima akal, ogy boleh lari masuk keta dida! wadeepaakkkkkkk tol. kuang ajaaqqqq. mana kau dapat idea nak lari masuk dlm keta ntah. apa lagi, terpaksa la guna kan kekerasan utk paksa dia kluar dr kreta tuh! :P 
sepanjang kerjaya aku dlm prank besday org neh, ini 1st time ada kes lari masuk dlm kreta tawww!






btw, thanks kat semua sbb sudi tolong aku malam neh.
tolong settle kek, tepung semua tuh. bagi pinjam masa sekejap even aku tau korang sangat bz.
terima kasih tak terhingga di ucapkan kepada :
.DIDA.PA'A.IRA.PIPAH.YAYA.NAD.LIQ.E.AREP.

 a Big HUG & KISS for you.

again ;

SELAMAT HARI JADI ROZEYANTE!!
Let your dreams be bigger than your fears, 
your actions louder than your words, and your faith stronger than your feelings.

Acting like it never happened doesn't solve anything, it just leaves another problem to deal with again later.

2 comments!:

oje/ogy/roze said...

xde buruk lagi ke gbr aku ko nk letak mah~ ??

neway tanx~ :)

ZimaZain said...

kan aku dah ckp, xyah nak pose maut sgt,muka kau ms tu mmg tak leh nak pg dah. hahahahaa.

itu je yg sy mampu ;)