18 April, 2012

ManillaCards #8

baru sampai pagi tadi, masuk umah terus tido tak ingat dunia. berdengkur plus berair liur smp tengahari, aku celik. celik mata je dorang kata hari ni bebudak marketing ada buat event kat audi. event apa? LOL. haa?? LOL? stand for what? aaaaaaa. dorang pon tak sure katanya. jadi, dengan segala hormatnya dipersilakan aku bangun & pegi mandi sebab semua dok tunggu aku. ngeh ngeh ngeh.

saya sudah wangi! skang, nak pegi mana dulu? hmmm. car wash! dorang kata abe bukak car wash hari neh. berangkut la semua kereta yg ada. erkk. TY tinggal. sebab baru lepas cuci ms besday ogy aritu. sampai je, dari jauh dah nampak abe ngan kakitangan nya bermain air & sabun. aku ingatkan abe cuci free, service berbayar rupanya! *ingat buat kebajikan apa*







sambil nak tunggu kereta siap di cuci, ktorg pegi jenjalan kat audi, nak tengok apa je yg ada hari neh. takde orang sangat pon. tp memandangkan masa ktorg datang tu pon dh lewat, logik la takde org. senja dah pon tunggu nak azan jep. hehehee *btw, LOL - Living Out Loud* itupon sebab aku nampak kat banner :D

tengah jalan jalan tengok orang jual barang, ada satu booth neh, dorang jual tiket. rupanya utk penutup event, dorang ada buat live acoustic & band malam neh. wahhhh. mesti best! wajib beli. hahahaha.




dengan eksaiteddnya kami bersiap dengan pantas dan cepat sbb takot full house *based on pengalaman sebelum neh la* dorang cakap start pukul 8, tapi biasa lah, janji melayu, mesti start lambat. kan. kan. odw tu mmg rasa teruja sikit sbb dah lama tak pg live band kt uni10 neh. mesti crowded. sekali keta masuk simpang audi, LENGANG. sekali lagi, lengang hokay! masa tu dah dekat pukul 9 kot. dah kenapa kosong. kau boleh bilang dengan jari berapa bijik keta yg ada kat parking. DULU, nak crik parking pon susah. neh kau siap boleh pusing 2,3 kali tuk carik parking yang kena dgn cita rasa kawww. 

aku dah macam pelik nokk. banyak kali aku tanya pipah. betol ke tak ada event neh? apasal sikit sangat org datang? ni bukan sikit sebarangan. sikit melampau neh. bukan nya weekend, student nak balik kampung. pendapat pipah, mungkin publisiti kurang & student tak tau pon pasal event neh. wadeepaakkk.

sebab dah beli tiket, masuk kena masuk lah, rugi sengal. sekali lagi makcik terkejut ayam. seat kosong. tidak  pernah berlaku dalam sejarah band mungkin. dulu aku tk pernah dapat peluang nak pilih seat. tapi tidak kali ini. Empat kali ktorg tuka seat utk dapat view yang paling strategic spaya kami lebih feel bila dorang perform. sampai kikio boleh detect la aku ada kat dalam audi tu *menunjuk kan ktorg banyak kali bangun duduk bangun duduk tuka seat*

overall, okay. just bila orang tak ramai, kita tak feel nak hingaq. tau hingaq tu apa? tak tau, p carik sendirik. paling ktorg suka sekali, biasa lah. acap. dia perform mmg superb. aku suka sbb dia style. gaya sendiri. tak perlu nak over acting atas stage. just be urself. bila dia buat akustik, dia sangat relaks tau. aku pon tak tau nak cakap mcm mana. hehehee. plus, bob punya grup pon best. normal lah. korang dah biasa aku tengok perform. so tak payah aku elaborate panjang sbb korang mmg dah superb :D

Love leaves a memory that no one can steal. But sometimes, it leaves a heartache that no one else can heal.

0 comments!: