31 March, 2012

ManillaCards #7

manilla card meeting! heheheehe. tak sangka jumpa dorang. kalau tak hari ni plan nak balik perak ngan ogy, adam & liq. ada kenduri. boss ogy kawen. tapi, tetbe xde sape nak ganti ogy handle event kat One Utama. terpaksa la cancel. nak buat mcm mana. tak dapat la nak pegi :(

tapi takpe, gantinya, aku dpt jupa semarakian kat sini. hehehehee. dorg mmg plan nak dtg KL sbb ade career fair kat MidValley. mula2 aku ingat tak dapat la nak jumpa dorang kan. bila dah cancel pg perak ni, kita set plan B pulop :D dorang gerak dr muadzam subuh2 lagi sbb dtg hari sabtu. bila dorang dah smp kat mid, aku ngan lily pon gerak. tak jauh pon aku nak smp, tp sebab SESAK *aku benci* ambik masa jgak lah.

dalam kepala otak aku, aku ingat afta pg Mid, nak bawak dorg pg OU jumpa ogy kat sana. tp e2 plan dlm otak  je la. takot dorg ada hal lain nak buat. masa lepak2 makan kat fudcot Mid tu ha, aku tnya dorang lpas neh nak buat apa. dorang kata ikot saja. heeeeee.

settle makan, ktorg hantar lily kat Lrt sbb dia ada hal lain kat KLCC. lepas tu baru ktorg gerak pg OU. sampai2 je kat OU, dah nampak kreta KIA bnyak2 kat c2 *fuhhh. takyah susah2 cari kat mana dahh* terus nampak muka ogy jaga test drive KIA. serius je muka dia. hahahaaa. biasa la. deal ngan customer. mmg tahan jiwa raga sikit la. nampak dah adam ngan liq ngah sembang2 ngan ogy. apo lae, terus kami serang.








tak lama pon boleh lepak. ogy boleh break 15minit je. so lepas liq ngan adam pg test drive, ktorg culik ogy kejap bawak pegi makan. sembang2 mana yang sempat je.


sebab dorang dah penat sehari suntuk berjalan, nak bawak lebih lebih pon x best jugak.
lepas jumpa ogy kat OU, pg makan jap kat bangsar, terus bwak dorang balik.
semua muka dah tak boleh blah kot. berpuloh puloh ekor setan bergayut kat mata.


adam ngan liq jangan nak tacink sbb gamba korang takde ehh. sape soh pg test drive tak ajok? hahahaaa *mmg muat nak masuk semua* sangat best sebab dapat jupa ramai2. rindu muadzam hari hari kot! :D

The higher you build the walls around your heart, the harder you fall when someone tears them down.

0 comments!: