04 November, 2011

Whatever.

wookeehhh! skang aku nak happdatee LIMA story dalam SATU entry! hebakkk doppp? hebaakkkk dopppp?? oke. saya mmg hebat :P
sory yawwww.bila hapdate lima cerita dlm satu masa, isi nya nanti lebey kurang jerrr. aku cuba ingat semuaaaa details balik oke! :D

Monday.
03 oct 2011.
Teluk Cempedak (TC)

hari nih 1st time BOB join ktorg overnite.jenuh jugak paksa Bob ikot sebab dia odw balik muadzam masa tuh. soo kesiann sbb sampai je muadzam dah kena ikot ktorg pg kuantan.Bob shegann kot kluar ngan ktorg *kahkahkahakah* shy shy cat meoowww aaa yuhhhh. lalalalalaa.



Friday.
07oct2011.
Kimha Karaoke & TC.

hari nih budak2 umah aku ajak pg karok. bosan katanya. biasa kalau aku ajak dorang, jarang nak pegi sbb BANYAK KERJA. budak HR kan :P so kalau tetbe dorang ajak tuh, jangan la gatai2 nak tolak. susahh ouhhhh nak tggu dorang free. hehehehehee.

tapi karok tak lama pon. sejam je. dorang taknak lama2 sbb kerja tak settle lagi -.-"


lepas tuh macam biasa, sambung xtvt burung antu pegi TC. kali nehh kawan faliq, 'E' , dia ikot join obernite. E nehh budak account. dia gila! gatai! gedik! semua G lahhh. hahahhaa. lepak ngan dia nehh kdg2 rasa nak sekeh banyak2. tapi aku cukup suka satu game dlm fon dia sebab stakat yg aku tau, takde sape blh challenge aku punya score lagi. HAHAHAHAHA! yes!




Sunday.
09oct2011.
Desa Semarak.

nih lahh antara xtvt budak2 umah aku bila petang. dok mengurus kan badan main badminton depan rumah. kadang2 jiran sebelah myebelah pon datang join jugak. ngeh ngeh ngeh *sengih gatai* jiran aku semua laki laki wokkkk. budak2 uniten pulopp tuhh. HAHAHAHHAA. tapi malu jugak main depan umah bila lemak perot dok bgegar2 org tgok. tapi kadang2 je lah malu tuh :P



tengok! tengok! kurus tak dorang
setelah hampir sebulan lebeh mngekal kan xtvt sebegini? :D


Saturday.
15oct2011.
East Cost Mall Kuantan.

xtvt hari ni, aku ngan yaya kena teman faliq pg potong rambut. aku nak potong kan tak bagi. kalau tak kompom terbaheekk dari muadzam. tiada sehelai rambut pon aku akan tinggal kan. hohohohoho.

rambut asal dia, korang leh la tengok kat gmba2 yg sebelum nehh. ada gmba yg rambut panjang tak semegah tuhh. dah potong nehh celik sikit mata aku nak tgok. kurang dah rabun aku sikit :P


nehh muka mintak kaki nama dia!
*apesal tetbe byk kedutan di muka? :O*


Now! Holidayss! deeyyyyyy! deepavali punya cuti daaaaa.

b4 dat, saya nak mngucap kan JUTAAN BILIONAN terima kasih kat kakak soft a.k.a amalina ibrahim sbb sudi tumpang kan saya ngan yaya kat rumah dia spanjang kami melepak di KL nehhh. metacehhhhhh. muaahhh. muaahhh. oke. done!


Saturday.
220ct2011.
IKEA & SS2 MALL.

for the first date, ogy, adam, alyn, suma dapat menghadirkan diri. susahh ouhhhh nak ngedate ngan dorang nehhh. mmg mncabar mental & fizikal gak lah nak ajak org2 bekerjaya nehh melepak. urrghhhhhhhhhh!

kami menuju ke sini sbb yaya nak sangat makan meatballs IKEA. masa nak beli tu punya lahh tamakkk masyallah! semua nak 10 biji. Kak yati je 5 biji. sudah nya, tak habis! tu lahhhh! tu lahhhhhh! *membebel. padahal, aku pon tak habis*

perot dah memboyot, ktorg gerak pg SS2 Mall sebab Alyn, Ogy & Yaya nak shopping barang2 penjagaan muka, kulit, tangan, rambut, ketiak, bulu kaki dan sebagai nya. tak kesah lah perot dah kenyang ke, kaki lenguh ke, nak santeekk punya pasal, sanggup! Beauty is pain kannn. miaahahahahahaha.

malam plak pg melepak ngan faliq & siblings kat Ali Bistro sbb ada lawan bola kot masa tuh. afta dat baru lah xtvt wajib-KAROK :)


Wednesday.
26oct2011.
Bukit Bintang.

hari nih baru betol cuti deepavali utk org yg bekerja. so dapat lah kami berjalan ngan Cik Ogy. En Adam sibuk hari nehh. nak mngecat rumah kata nya. asal deepavali je cat rumah. deepavali je cat rumah! pelik ahh. Cik Alyn plak tak dapat nak join sbb En Abg HH ada. huhuhu. En Faliq plak mmg masalah kalau nak ajak kluar awal2 nehh. kalau malam dia laju jerp!



buurrpppppppppppppppp. kenyang terlebeh sbb ORANG belanja!
weeehuuuuuuuuu! metaacehhhh kpd yg berkenaan :D


lepas ber foya foya dengan kak yati & adik fizah, hikhikhik, aku ngan yaya pegi sambung tgok wayang crita 'Dont be afraid of the dark' dgn Adam, Faliq & siblings. kejadahh betol crita tuhhh! menakotkan hakuu jep!


Sunday.
30oct2011.
The Curve.

Last day kat sini. sobb. soobbb.. di sebab kan faliq gerak balik malam, so sempat lah aku kluar sebelom balik sana. Hari nih aku, Ogy & Ayan pg jenjalan The Curve. Bosan dah nak jalan BB ke Wangsa Walk ke.

dah lama tak kluar ngan ayan a.k.a si gilaaa nehhh. kalau beli baju kat kedai tu, dia buat mcam rumah sendirik je. relaks jer jerit2 panggil ktorg dr jao. nak ku cepuk umo lagi tua dari aku kot. hahahahaa.



rindu plak ngan korang semua masa aku tengah hapdatee nehh. hmm. nak uat gane. masing2 sibuk. ktorg pon jao kat muadzam terchenta nehh haa. what to do?! :")

ni lahh semua cerita yang aku dok tangguh sangat tuhh. bila dah bnyak nehh, e2 yg malas nak menaip. heeeeee.ada jer yang aku tak crita. dari 030ct sampai 30oct tuh hampir stiap hari aku ber xtvt, tapi mana yg ada gmba jer aku tulis.yg xde, aku malas nk crita. hohoho.

tengs kepada korang2 yg sudi layan saya, kluar ngan saya & sudi mencapap kat belog saya nehh. hopefully, kita jupa lagi nanti :D

*ringkas sangat dop entry nehh? nak buat camne? camtu lahhh. huhuhu

0 comments!: