08 November, 2011

Shark Night 3D.

hari nehh girls day out yg keberapa ntah sbb tetbe bebudak HR ajak pegi kuantan!! BUDAK2 HR AJAK PG KUANTAN OKE?! nak aku ulang lagi? hahahaa. mcm aku cakap laahh, kalau dorang dah ajak, jgn gatai2 nak tolak. susahh ouhh nak dengar! WALAUPUN esok aku ada quiz & satu apa xbaca lagi, aku sanggup! tp dengan persetujuan aten lah jugak. kalau aten xnak pegi, aku pon kena ikot study. TETAPI, aten dengan sekali lafaz menyatakan *skema betol ayat!* dia nak ikot pegi kuantan, BOSAN katanya! miaahahahahahhah! *sumpah aku x hasut dia ikot prangai aku yg malas study nehh tau*

bila aku tanya knapa tiba2 nak pg kuantan? cissss! dorang ada kerja rupa2 nya. nak settle pasal questionnaire ape ntah. lepas tuh baru nak berfoya foya tgok wyang ke hape. see! pasal KERJA! pg kuantan pon angkut skali kerja. e2 lah budak HR. hehehehehee.

ktorg pegi 2 kreta sebab DIDA, PA'A & NAD nak stay kuantan tido umah dida. AKU, ATEN & IRA, nak balik malam tu jugak sbb esok aku ada quiz kan. yg ira plak mmg nak balik xnk stay sana. ktorg gerak dr muadzam dlm pukul 5ptg camtuh kot. sampai2 je ECM terus pg carik tiket dulu takot habis sbb masa tuh dah pukul 7 lebey.





dr rumah td dah plan nak tgok cite
SHARK NIGHT 3D.


yelahhh, dgr tajuk pon tau macam best kan. sekali, fuhhhhhhhhhh, nasib baik ada banyaaakkk lagiii tiket pukul 8.10pm. bedal saja lahhh, kita tgok pkul 8.10pm! hoyeaahhhhh! tiket settle!

tetbe teringat! hari ni crita Soffiya kat TV3 tuh episod last kot!! sempat lagi kalau nak tgok nehh! ktorg pon pg la melepak kat fudcot ECM tuh smentara nak tggu wayang start. nyampah aku ngan ending soffiya tuhhh! ada ke soffi tuh ngan kamal! mmg la kalau ikot logik nya xkan la soffi ngan ilyas plak kan! tapi kami suka fizo omar lagi cmpared ngan azhar sulaiman! *oke tak alasan?*


makin nak dekat tengok muvie, makin teruk idung aku uat hal!
mmg normal la idung aku jd mcm tuh saat2 kritikal mcm nehh.
resdung! biasa lah. tapi sumpah tak selesaaa. masuk dalam tuh dengan sejukkk nyeee.
tapi lama2 aku rasa mcm bukan resdung nehh.
badan dalam panas, tp bila rasa suam2 kuku jerp. tangan sejuk plak. hadoiii! tolong lah jgan demam. aku tak study lagi kot! spec 3D tuh lansung aku tak pakai! rimas!
dgn idung mcm tuh, baik aku buang je spec tuh.






abes je muvie ktorg terus balik. ira mntak tolong drive,
mula2 aku takot tak boleh sbb mcm mana nak drive ngan idung aku uat hal camneh,
tp bila tgok mata ira dah merah,
ish. takpe2. aku rasa boleh kot.
mata aku elok lagi idung je nak kena potong.
takpe lah. demi kak ira. hehehee.

overall cite shark mmg x brapa nak best lah. sbb aku nih kira penakot jugak tp aku boleh tak tutup mata lansung bila tgok cita shark nehh. so, korang rate sndrik kot :D



sampai muadzam nak dekat pukul 12 jugak lah. balik je aku terus mandi dengan harapan tadi hanya masalah resdung! afta mandi, tiada perubahan badan still mcm tuh jugak. sudah! esok quiz nehhh. satu hape xde dlm otak. kalau tido nehh mmg smp esok baru bngun. try study, tak leh jugak. try lagi still tak leh. ahhhh. mampos! alih2, buku letak tepi, selimut satu badan, pejam mata. dekat sejam lebey aku mcm tuh sbb aku x ngantuk tp paksa :O *harapan esok nak meniru aten jerp. hikhikhik*


p/s : Actions will always speak louder than words. Forget what you heard, recognize what you see.

0 comments!: