26 November, 2011

Bola. Bola. Bola datang lagi!!

TNC time! hoyeeahhh! *poyo.padahal aku takde kena mngena pon dgn bola* neh tak tau lah TNC kali keberapa dah, tapi setakat aku blaja kat sini, yang nih kali ke tiga aku datang. sebelom neh kalau dtg pon ktorg just tgok2 je. kalau kenal, kenal lah. kalau tak kenal, buat buat kenal je. tapi sem neh ktorg datang sbb nak sokong team faliq. TEAM KITORANG. walaupon budak2 team dia tuh bukan budak batch aku, member punya pasal, jersi team kau pon kami sgup beli tau!

TAADAAAAAAAAA!!

kalau ikot plan, team faliq pnya jersi warna hitam putih. di sbb kan masalah
teknikal, jersi bertukar design n colour.
tak kesah lah warna apa pon.
yang penting main *bukan aku la yg main :P*

yg paling best tuh, kak yati ngan si katik adam mahu turun muadzam! hoyeaahhh.
kebetulan last day dorang praktikal jatuh pd hari TNC start.
so, alang2 nak anta report praktikal tuuh, dorang dtg tgok TNC skali :D

TNC dah start ari jumaat lagi 25nov, tapi team faliq start hari sabtu. so kami berkampung di padang hari sabtu lah. dari pagi smp petang duk ulang alik pegi padang.
pening ke, penat ke, dah tolak tepi sbb nak sokong punya pasal. hehehehehe.
tp tu lah, kaki si capik tuh bukan nye elok sepenuh nya pon. e2 pon ada hati nak main bola.
mula2 kata jadi manager team je, alih2, dengan dia2 skali main.
cakap dengan orang degil mcam dia neh umpama kita cakap dgan angin.
sudahnya, ikot kau lah liq. selagi kaki tu boleh menapak, guna sampai boleh.
kalau jadi apa2, baru kita sembang.
tapi masa tu, cakap apa pon dah terlambat! *degil sangat* :P





dukacita, team faliq kalah hari nih. so xdapat masuk final. takpe. kalah menang tu kan adat. kalau nak menang je selalu, baik buat game sndrik dop? next time boleh cuba lagi apa, cuma xtau la aku boleh dtg ke tak next time tuh :D
apa2 pon, congratz! sbb korang dah buat yg terbaik! yeaahhh!


fenat tak fenat, malam tuh ktorg plan nak overnite kuantan tgok Twilight Saga : Breaking Dawn. mula2 nak cancel sbb semua macam dah layu je. tapi pikir kan masa adam limited sbb dia x lama lepak muadzam, proceed jugak la dgn plan. mcm kak yati, dia dah setuju nak lepak muadzam smggu. so xde hal lah. aku yang demam2 pon, folo jugak pegi kuantan. kali nih ktorg pegi sembilan orang. aku, ogy, adam, faliq, ira, yaya, arep, abe & juju. ni first time la ktorg overnite ngan abe & juju.

twilight saga is the best! even si adam boleh TIDO dlm wayang, peduli hape aku. cite melayu kau tido, cite omputih pon kau tido. aku bwak tgok cite padayappa baru kau tau! tak saba nak tunggu twilight part 2! kompom BEST!! mesti! harus! :D



lepas habis mubie, ktorg overnite kat TC je la. mana lagi nak lepak. e2 je la port biasa. yang ira dah tido dalam kreta. balance je lepak kat lua. dok mengarut kat situ sampai pagi. aku pon xsure ktorg gerak balik pukul berapa. odw balik tuh, nasib baek juju baik hati teman aku drive. si yaya ngan arep, dua dua tak leh pakai. berdengkur tak hengat! :P kreta faliq lagi best! semua tido! hahahahaa. faliq sorang je drive. e2pon dia kata, lagi 5minit nak sampai tuh, dia boleh tertido bwak kreta! haisshh. nasib baik x jadi pape. kalau tak, register la korang kat ospital muadzam yg santeekk nehh.


Don't be sorry the moment ended. Be grateful it happened. Even the shortest chapters have valuable lessons.

2 comments!:

Anonymous said...

giler zimah..bangga aku mu letak pic aku n nama aku dlm blog mu..hahahahahahahahahaha

ZimaZain said...

hahahahaa. bengong! kalau ogy tak soh mu baca, mu x baca kan? :P hahaha. visit la selalooo. :)