14 November, 2011

Semarak FC.

tetbe semarak FC! hahahaa. hari tuh dorang ada cakap psal futsal n ajak masuk skali semester neh. kebetulan pipah pnye batch plak yg handle. tu yang ktorg kata, klu betol2 masuk, kita letak la nama group semarak FC! hahahaha. kalau masuk lahh. :D

ktorg baru balik dr kedai makan. pastu ira nak ajak pg karok. so, sementara nak tggu faliq sbb dia ada meeting club ngan mpp, ktorg malas nak msuk umah, pertama kali nya lah kami tgkap gmba kat desa semarak nehh.


yg saya nak story nehh, ktorg pg karok pkul 10.30mlm mcm tuh. so abes op coz la afta 12 kan. hari ni 14hb lepas 12am, dah jadi 15hb. ngeh ngeh ngeh. ape bnda yg aku nk cite nehh sbnarnyaa??!! ahhhh, susah sgt! msa dah pkul 12 tuh, dida, pa'a, yaya, ira, aten, nad & faliq, dorang nyanyi ramai2 lagu besday tuk sayaaaa. heeeee. malowwwwwwwwwwwwww! *ini lah msalah aku. bila org wish ke, puji ke, tak pon semua perhatian bg kat kita, aku akn jadi malo & xtau nak respon apa2* hahahaahaa. nyampah kan ayat aku tuh?? :P

tengs tauuuu nyanyi tuk saya. tak kesah la nyanyi je pon. korang ingat besday aku tu pon dh cukup terharu kot! heeee.


Dear past, thanks 4 all the lessons. Dear future, im ready! :D

0 comments!: