01 September, 2014

Your Day.

SUNDAY
17 AUGUST 2014

ni lah 2nd project kami. yakni hasil dari penghasilan group whatsapp rahsia tu. hhahahaha. yang klakar tuh, hari sabtu kan ktorg dah jumpa ramai2 kat umah kak aida, so masa tu pipah dah terlepas cakap "okay, jumpa esok" hahaha. tak ke mengantoikan namanya. taktau la yaya dengar or buat2 tak dengar.

so masa hari ahad tu, dida gerak ngan ogy, aku pegi amik paa. janji jumpa kat sana je. aku dah boleh bayang dengan sesak nya, keta banyak, orang ramai. demi mu yaya, akan ku redah! hhahahaa

ogy ngan dida dah smpai dulu sbb pagi2 dorang dah keluar pegi cari hadiah konvo yaya. aku ngan paa smp lambat sikit. nasib aku masih ingat jalan pg uniten bagi. hihi. 



sekali masa sampai, terkejut aku tengok. lengang kot. kereta tak banyak. tak sesak. orang pun tak ramai. aikk? tak ramai konvo ke harini? mcm pelik plak. 













menjerit si yaya nampak ktorang. hihihi.
sebelum sampai tadi, dida dah whatsapp dalam grup yg dia terpaksa balik dulu. yg lain pun join ckp tak dpt datang sebab ada hal. yaya kata, ms ktorg cakap mcm tu dia dah nak nangis. hihihihihi.

nahhh. siap teddy bear lagi ktorg bagi. dulu ktorg ms konvo, ktorg buat tukar2 hadiah yang harga maksimumnya 10hengget je tau *masa tu kami ramai. hahaha* time hang, hamikkk. special angaatttttt! haahahhahaa. 

the last person in manilacard yang naik stage. dah dia yang paling bongsu, paling mudoo, paling begetahh. hahha. *nad tu tak kira la sebab dia nak sambung phd pulopp* hihihii

lepas ni nak surprise sape plak?? soon.

2 comments!:

lalalallala said...

hehehhehe. . ade surprise plan? aku xtau pown. . mesti nak surprisekan aku. . sbb aku xtau!! hahahahahahahahah :P

ZimaZain said...

hahahaa! jangan nak perasan! kau ngan aku bukan jauh pun. takyah susah2 nak surprise. hahahaha