03 September, 2014

730 days.

730 days. Congratulations to us! hihi. two years. ada setengah orang akan cakap "elehh. baru dua tahun" setengah orang lagi akan cakap, "fuyooo. dua tahun dah?!"

whatever people say, for me its a long journey for us. untuk tujuh ratus tiga puluh hari ni (saje nak nmpak lama, kira dalam hari :P) pun aku agak tercungap cungap nak jaga *hahaha* apatah lagi yang dah enam tujuh tahun bercinta. gua memang salutee lu orang beb! tabik toing toing. 

its normal bila bergaduh, bertekak, bermasam muka, merajuk, rasa mcam nak buat something stupid. hehe. bila ingat balik, macam kelakar plak. im 26 this year and cant stop acting like a child but this is love people. hahahaha. you cant have a relationship without any fights, but you can make ur relationship worth the fight. 




ada orang kata, persamaan itu kunci sesuatu hubungan. ada jugak yang kata, perbezaan yang akan membuatkan hubungan kita kekal lama. hmmm. mana satu ni? sepanjang dua tahun aku kenal si dia ni, 90% is perbezaan. haha. 
  • aku suka coklat, dia suka selain coklat. 
  • dia suka sukan (bola, badminton, futsal), aku tak minat. 
  • aku suka duduk rumah melayan perasaan, dia tak boleh walaupun sejam, mesti nak keluar. 
  • dia suka bersosial jumpa orang sana sini, even baru seminit jumpa makcik jual aiskrim tu pun dia boleh tau makcik tu tinggal mana (hahaha), aku? amatlah susah. sebab tu aku tak suka marketing. tp once aku dah kenal, aku yang jadi tak tahu malu. lambat skit network aku berkembang :)
  • aku tak suka window shopping. jenis aku, ada duit baru jalan. takde duit aku tak suka letak harapan. tapi dia, hehe. suka! suka sangat jalan2 tgok barang, survey dulu, jalan lama2 pun takpe. (aku tau ini pelik. sebab patutnya terbalik kan. hahaha)
  • dia suka orang ramai-ramai. aku suka orang sikit-sikit
  • dia suka iphone. aku suka selain iphone
  • aku seorang yang pendiam, bercakap bila perlu. datang mood aku nak cakap memang nonstop. dia lebih banyak bercerita, bercakap, mengomel :P
  • dia lebih tenang. aku cepat gelabah. risau tak tentu pasal.
banyak lagi kalau nak list. tp ni yang paling ingat. hahahaha *mampus aku kalau dia baca ni* :P


to the person i love most, thank you so much.
terima kasih sebab terima saya seadanya, susah senang saya awak ada dengan saya. 
kecik besar cantik buruknya saya awak tak pernah pertikaikan. salah silap saya awak tadahkan aje :D 
I cant promise you a perfect relationship but what I can promise you is that 
as long as we're trying, I'm staying. 
Please stay by my side and be my other half, my soul, my heart, 
my husband to be, my motivator & my best friends. 
Happy 730 days sayang. 


2 comments!:

lalalallalala said...

gedik jerk!!!

ZimaZain said...

biar lahhh!!!!