18 September, 2014

3.

ini mmg plan last minute. ktorg mmg tak plan awal2 nak celebrate besday si joyah ni. tp memang tipu la kalau aku boleh lupa besday dia sebabb, hari ni ada 3 orang celebrate besday hari yang sama. hehe. Mak aku, yaya ngan yati :)

birthday dorang ni jatuh pada hari khamis. so aku memang tak dapat la celebrate birthday mak ngan yaya skang, dah sorang kat Perak, sorang kat Johor -.-''

hari rabu tu aku tanya Yati,

'weh, esok nak OT sama tak?'
'esok aku nak keluar. hihihi'
'haaa? nak keluar? bukan bf kau cuti jumaat ke?'
'aah kan. nanti aku cnfirm balik'

masa tu aku tak budget lansung kenapa hari khamis jugak dia nak keluar. pastu baru aku teringat hari khamis tu hari jadi dia. hhhahaha.

ahhh. aku buat buat bodoh je. hihihi. rabu malam tu asma whatsapp aku

'ehh. kau memang saje buat2 taktau ke camne'
'yelahh. dah kalau aku wish skang, apa guna kita nak surprise esok???'
'aah kan. hihi'
'kau jangan wish selagi kita tak celebrate!'

hahaha. hari kejadian, ktorang buat bodoh je. lansung tak sebut pasal birthday. dia pun diam je tak cakap apa apa. sebetulnya, plan ktorg, dalam pukul 12, aku ngan asma curi2 keluar jap nak pg beli kek, sekali, department aku tinggal aku ngan yati je?? fishcake tol! yg lain semua cuti?? dah tu camne aku nak keluar. haruslah dorang perasan. 

terpaksa tukar plan. asma ngan dila yg kena pegi beli. 

masa tuh plak asma ada discussion. tak dapat nak keluar sharp pukul 12. haihhh, apa susah sgt nak celebrate birthday kau ni yati. hahhhaa

dlm 12.40 baru asma dapat keluar. aku plak pening nak pikir mcm mana nak cover asma ngan dila ni. yela. dah nak dekat pukul 1. jap lagi mesti yati turun bawah cari asma ajak makan. kalau dia tengok asma takde camno?

aku pun dalam 12.50 aku buat2 sakit perot. aku cakap la kat yati nak pegi berak kat level 3 *kami mmg suka berak kat level 3 sebab air laju. bak kata yati, baru feel nak berak. hahaha*

so aku duduk la dalam toilet tu, sekali betol betol rasa nak berak daaa. hahahaha. dah melunaskan hajat, aku msj asma. apasal lambat sangat. aku takot yati call dila ajak makan. pastu asma kata dia odw. aku tunggu la sampai dorang datang.

                                                       


dah set up sume makanan kat pantri, ktorg suh dila call yati. cakap la mcm mana pun sampai boleh buat yati naik atas. lama tunggu dalam pantri, minah tu tak muncul2 lagi. lamanya???

nak je keluar pegi jenguk nape lambat sangat, tapi kang kantoi. hihihi

tunggu punya tunggu . . . . 

surpriseee!!!!

happy birthday to you.
happy birthday to you.
happy birthday to yati
happy birthday to youuuuu.





to yati, 
I hope you have a wonderful day and that the year ahead is filled with much love 
and many wonderful surprises





to suraya sulong a.k.a yaya
superheroes are one in a million,
great sister like you are one in a lifetime. Happy birthday yaya!





and of coz to my lovely mak,
I want to thank you for all this years you raised me.
I really appreciate it and admire you.
U're an amazing person  and my heart is 
filled with warmth when I thinking of you.
Thank you for that feeling and
Happy Birthday Makk!


1 comments!:

. . .. said...

happy bufday semua :)