31 August, 2014

Manilacard is back!

16 AUGUST 2014
SABTU

Reunion! hehe. walaupun tak semua nya ada, okaylah tu dari takde kan. hahaha. ntah macam mana kak aida kata nak buat open house hari ni, dan ktorg plak tetbe rasa macam nak cancelkan semua kerja/hal yang ada semata-mata nak pergi umah kak aida *suwitt dopp?*

rasa macam dah lama sangat tak kumpul ramai-ramai mcm ni. kak aida la paling susah nak jumpa sekali. businesswomeng katakann. hahaha.

macam-macam hal jadi hari ni. tak payah la aku elaborate lebih macam-macam hal tu *sebab aku la salah satu punca macam-macam hal tu. hahahha*  apa yang penting, semuanya berjaya jugak berkumpul kat umah kak aida. heehehee. 

















ktorg ni bila nak plan & surprise kan orang, ktorg akan buat group lain. so untuk this week punya plan, aku ada tiga group berasingan. hahaha. pening doh! aku risau betol buat banyak2 group ni. takot TERsalah group. memang klakar ms neh. kat main group, ktorg cakap tak jadi datang umah kak aida, kat sub-group, ktorg plan nak pegi umah dia. mula2 aku rasa surprise ni mmg akan menjadi sebabb.. yelah! mana kak aida boleh xpect kami datang seromban kan tapi disebabkan macam macam hal tuh, at last terpaksa jugak cakap yg kami odw pegi seremban. hahahaha. duh.

untuk sub-group yg kedua, next entry aku cite. hihihi. 

mengidam creampuff kak aida! kak aida sila baca ayat ni banyak kali! sekiannnn!


0 comments!: