13 June, 2012

its yours.

birthday lagi. kalau aku neh jenis bg hadiah, mmg tinggal bulu tiak dahh skang. ehhh. aku bukan kedekut hokay. aku masih tanggungan ibu dan bapa. me so kering. hahahaaa.

13june1990. adalah hari adik aku jijah keluar dari perut mak aku. mak aku kata masa dia keluar aku kecik lagi. ye lah. aku lahir 1988. beza 2 tahun je. masa dia lahir, semua perkara yg menjadi hak aku, semua dia take over! huh. termasuk lah menyusu badan. mak aku kata, dorang terpaksa memaksa aku stop menyusu badan masa tu sbb nak bagi jalan kat jijah plak *org dulu kata tak elok menyusu dua orang sekali* 

mak aku kata lagi, itu pasal sekarang aku selalu beralah dengan dia sbb dari kecik aku dah beralah dgn dia. mak aku kata la. bukan aku yg kata tau :P so, dah makin membesar neh jangan nak melawan cakap akak okay. dari kecik akk dah bg ang menang tau. hahahaa. sila lah matangkan diri mengikut peredaran umur anda tu yee. 

what eva it is ;

i sit and think about all the fights
and arguments we had.
and behind all that,
i see all the love dug deep.
because of that sista,
may we have many more fights and quarrels ahead!
HAPPY BIRTHDAY JIJAH.



berkongsi birthday dgn jijah neh, ada sorang lagi kawan aku, nama dia SALWA. tapi lahir tahun 1988 lahh. sebaya aku. aku kenal dia since Sekolah Teknik dulu. mmg minah rock masa sekolah neh. tp dulu lahh. skang dah jadi wanita yg sangat matang yuhh. kahkahkah. bila kau nak kawen haa?? :P

aku tak dapat la nak cite kisah kau dari kecik sbb masa kau keluar dari perut mak kau, aku pun tak keluar lagi. kihkihkih. 




aku ada 3 wish utk kau ;
first, hope that this birthday teaches u 
something new and beautiful.
2nd, wish that, 
setiap tahun akan ada satu hari,
that u'll remember forever with a smile.
and 3rd, I wish . . .
that such days keep coming in every single day.
HAPPY BIRTHDAY CWA!


apabila kelakuan tidak seperti kebiasaan, itu dipanggil perubahan #fact

3 comments!:

Pakarkenduri said...

my day...a lot of things dat i had learn...when i wake up in the monink...i alwiz wish my dream come true..most important cheria everyday everytime...tengkyu 4the entry n xcun gmbo tu...hahahah...

Pakarkenduri said...

lame dah nk bc entry ni..xley bukak plak...hurm..tu tukar address plak...ei...zima ak da malas wat bcground..tolong jap...kehkeh

ZimaZain said...

hahaa. aku pun orang lain yang buat kan wa. hehee