11 June, 2012

heyy budak.

heyy budak *budak kehh??* 
HAPPY BIRTHDAY haaaa.
the best part is,
aku org pertama yang wish.
kann? kann?
kau yang cakap aku org pertama! 
suka. suka. suka tauuu!
hahahahaa.

sory tak dapat or 
terpaksa lambat celebrate besday kau.
patotnya entry neh penuh dgn gmba kau kena teluq
me so sedihh yuhh noee!
aku wakilkan kak yati laa ehh *itupun kalau dia celebrate lah :P*

I wish that for every extra candle on ur cake,
u receive an extra reason to smile.
wishing u a beautiful day,
may all be good and
ur hopes & dreams come true.
HAPPY BIRTHDAY ADAM!



 pelik dop aku buat gmba dia fancy bagai.
siap ada candy apa lahh. 
aku pun pelik. 
mungkin lahh
sebab aku tak penah tgok dia membesar kot.
tinggi lah cepat skit woiii.
HAHAHHAHAA.

If you don’t like something, change it. 
If you can’t change it, change the way you think about it.

2 comments!:

Kismiss said...

hahahahahahaaaaauuuummmm ! :)

ouch...
jom same2..
moga2 birthday thn nie...level ketinggian die meningkat... :D :D :D
aminnnn...erk.

happy birthday ADAM ! :)

ZimaZain said...

hahahhaa. aminnn :D