17 September, 2012

Raya cara aku.

first entry aku nak cite pasal raya. aku dah habaq awai awai kan. aku mmg nak update cite yang dah lama. ada 5 stok cerita yang tengah tunggu turn nak keluar. basi tak basi, aku nak cite jugak! mampuih.

raya cara aku? senang je. simple. no more tears di pagi raya. semuanya kita mau happy2 saje. walaupun sedih tidak terkata sebab atok & nenek belah abah sudah tiada, opah belah mak plak pg umrah, 2nd ke 3rd raya baru dia balik, kami tetap bergaya di pagi raya. hewhewhew. 

aku rasa ni first time dapat tangkap gambar yang semua orang ada :')






anak dara yang masih dara. hikhiks.


takde benda sangat nak story. sebab cite pun dah lama. tak feel sgt nak update panjang panjang. hihihihi. tapi nasib baik lah tahun ni aku masih dapat merasa nasi dagang di pagi raya walaupun itu bukan air tangan nenek aku. atleast terubat rindu ktorang kat dia. plus, makcik2 aku cakap, lepas ni dah tak beraya perak, dorang semua berkumpul kat KL je. apalah makna raya aku lepas ni dopp

tengah bosan aku takde buat apa kat kG, ting! datang idea lain. aku masuk wtsapp group. aku mintak semua orang share gmbar raya dorang! hahahhaaa. saje nak memeriahkan majlis :)


pa'a and her sista labistahh

Pot dengan keluarga besharrnyaa.

Kak aida and mama rock!! erkk.

minah ni dah kerap pakai shawl skang. ehem ehem betol lah.

korang kenal tak?? tak kenal ehhh :P kak yati bebehh. bukan sbb dia dah insap
tp sebab kG dia kat terengganu. erkk. logik ke. hahahaa.

Nad dengan kak dia. aku lupa daa nama kakak dia.

ohoii. aku minat betol dengan adik ira ni. sumpah comel. besar mesti ensem.
agak agak besar nanti taste dia rakan sebaya or lebih tua?? meeowwww.

gambar ni paling tak boleh diterima hanpong. hahahaa. 
ada ke patot dia pg tangkap kat skrin dslr tu je. tp terharu beb. sanggup tu! hahaa.


mampuih aku kalau dorang tau aku letak semua gambar kat sini. hihihii. gua cabot dulu.



6 comments!:

ogy/roze/oje said...

weeeeeeeyhhh~!!! sesuka jerk!!
aritu kau tanye, just nk isi mase lapang... xnk masuk blog~!! ape kau buat ni mah~!! kau mungkir janji!! siap kau..!!! TUNGGU!!!

ZimaZain said...

HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAA.

tu jek. :P

Anonymous said...

tu je kau mampu?????!!!!
Mmg g asing2 ar sabtu neyh!

ZimaZain said...

OKAY. FINE! FINE!!

Anonymous said...

dush dush dushummmm ! ! !

gggggrrrr...isi masa lapang katanya..:p

ZimaZain said...

hahahaaa. isi masa lapang le nii. hehehe