20 September, 2012

Check In.

02.09.2012
Semenyih.

yang ini, memang tak termasuk dalam plan aku. aku ingat nak beraya rumah kawan kawan area keramat, wangsa maju, cheras, yg dekat dekat situ la. tiba tiba, sehari sebelum aku nak balik perak tu, kak syam call aku. dia ajak pegi openouse rumah dia. macam tau tau je aku ada kat kl dokk. hihihihi. 

dah di ajak makan free, kebetulan esok pun memang aku nak pegi beraya, masuk kan je la rumah kak syam dalam plan. 

di sebabkan rumah dia jauh kat semenyih tu, so kami gerak rumah dia dulu pagi tu. takot sesak. tau je lah kL ni. jalan macam syaiton. nasib bahekkk, jalan okay. ktorang sampai rumah dia dalam pukul 12 cam tu kot *lupa*



pehhhh. bihun sup dia memang terbaheekkk. sedap doe! aku tanya sape masak? arip kata, dia dengan mak sedara dia la yang masak. fuyooooo. malu makcik macam ni -.-''



btw, thanks arip! tak dapat ktorang jumpa ksyam. sebab dia kerja. ktorang jumpa adik dia je lah. heee. sorry naa. kami tak boleh lama. sebab ada tiga rumah lagi ni.

habis melantak, ktorang gerak pegi keramat plak. janji tunggu ira kat sana je. sekali, ira yang sampai dulu. hewhewhewhwe. kat keramat ada tiga rumah. rumah mok, rumah azan & rumah ogy. kitorang pegi rumah mok dulu. rumah ogy ktorang letak last. tapi, tu lah, kat rumah mok dengan azan, aku tak ambik gambar. sebab aku segan le plak tetiba nak bangun ambik gambar. hihihi. menyesal gilo!























3 comments!:

Shahiza said...

suke..weekkk

Shahiza said...

suke..weekkk

ZimaZain said...

saya suka jugakk. heeee