27 September, 2012

Half.

22 SEPT 2012.
Mid Valley.

nak pegi ke takk. nakk? taknakk?? ahhh. pegi pegi! lama tak jumpa dak dak pompuan ni. lagipun take advantage utk carik keja lain kat jobfair tuhh. heeee. sambil menyelam minum air ye dokk. ada lagi satu yang buat aku menyelam, tapi tak payah story sini la. gua malu. kang muka gua merah, gua tak tau nak lari mana :D

aku gerak sabtu pagi. pagi pagi aku dah bangun. nak siap lagi. kereta nak kena cek lagi. mak aku dah potpetpotpet. dia kata ''ouhh! kalau hal dia, nak berjalan, pandai bangun pagi pagi! kalau mak yang suruh bangun pagi, bukan main liat lagi kan??!!''
hihihihi. well. you know your daughter very well aite? :)

aku sampai depan rumah ogy dalam pukul 12 lebih lebih macam tu. and guess what. KAK YATI TAK SIAP LAGI! urghhhh. :P
tunggu la makcik tu siap then baru gerak pg midvalley. yang lain lain dah tunggu kat sana *eksaitedd*








aku rasa ni first and last kot aku pegi. sesak tak hengat! memang aku rasa nak blah awal awal dah. tapi kesian kat dorang. plus aku tak prepare lansung. resume aku tak print. aku bawak badan je haa. eksaited nak jumpa dorang yang lebih :D

tapi nasib baik la abe, dia ada TERsimpan copy resume aku. ada 6 copy kalau tak silap. aku pakai yang tu je lah. tak edit apa, aku tibai -.-''


lepas settle kat mid, ktorang pegi UK perdana melawat shida, kwn KPM kami. pregnant dah skang. first time tgok dia masa dia bukak pintu rumah, makkk aiiii! lain gilaa siot. ibu ibuan sungguh dah muka. lain sangat bila dah bawak perut boyot *aku nanti macam tu ke? takot le pulokk*


kesian shida. dengan perut macam tu pun, sempat lagi masak tuk ktorang. class kau jah! thanks shida for the bihun tom yam. sedappp! aku, kalau dah kawen esok, kawan kawan datang, aku bagi roti gardenia cicah milo je la ehh. milo aku expert! hahaha



23 SEPT 2012.
WANGSA WALK.

hari ni nak balik dah. tapi sebelum balik tu, aku kena jumpa adam jap. ada hal. apa pun jadi aku kena jumpa jugak dia sebelum balik. ini antara kehidupan dan kematian ni. hihihihi. 

sebelum nak lepak ngan ogy & adam, aku ngan ira sempat la tengok Resident evil kat Festival. lepas tu baru ktorang pegi wangsawalk.
walaupun aku rasa menyesal skang sebab memilih untuk berjumpa kau dam hari tu *hahahaahaha* tapi atleast, satu beban yang buat kepala gua sesak, dah hilang. hehehee. 


ada jodoh kita jumpa lagi kawan kawan. chiaww! 
terima kasih semua sebab membuatkan aku rasa yakin & percaya dengan apa yang berlaku sekarang. amin.

0 comments!: