07 May, 2012

A Moment to Remember #2

hollaahhh. as promised, jeng jeng jeng! 2nd photoshoot. ngade dopp? banyak sangat shot. budget model *kesah?* untungnya, hari ni punya shot ada E dgn Dila :)

tapi sedih, Yaya, Arep ngan Abe tak boleh nak join. Macam yaya ngan arep, aku dh bgtau kat entry sblm neh kan. Abe plak mmg dia mintak maaf sgt tak dapat nak join shot yg kedua sbb dia nak study. hmmm. *subjek tu susah kot* takpelah. nak buat gane.

yang ada hari ni
Aku, Pa'a, Dida, Ira, Nad, Pot, Aida, Dila, Liq & E.

disebabkan kesilapan yang lepas, kali neh mmg kena make sure semua siap awal. tak boleh lambat2 dah. kang tak sempat lagi. pukul 5 semua dah ada kat Library. hari tu ada bincang nak buat tema apa? nak pakai baju sama lagi ke? dorang kata nak baju lain. so, nak bagi senang semua orang. Tema HITAM. hihihihi. sapa bising susah nak carik, memang nak kena :D


1st place. Library.

inilah tempat kami study bila final exam *ecehcecece* tempat pinjam buku, tempat dating *bukan aku okay :P* sejujur jujurnya, 3 tahun aku blaja situ, tak sampai LIMA kali aku pegi sana. hihihihi. betol. ntahla. aku tak suka study situ. pinjam buku? harapaann laa.


cantik dop Library? hihihi. Library memang cantik,
tapi tak tau kenapa aku malas nak pegi :P

next ktorang pg tasik ilmiah. hihihi. sini lagi lah banyak kenangan shiaall. tempat jogging, melepak malam2, berkelah - [ ktorang beli makanan kat pasa, malam2 bawak tikar, melepak kat sini. sanggup tu redah nyamuk liar.hehehe] praktis kapok, mengorat *erkk*, tempat meluah perasaan pun pernah. hahaha.

masa ktorang jadi resident, hari hari pegi class, lalu tasik ni lah. kalau petang2 balik class tu, sambil nak balik, sambil cuci mata tengok orang dating, jogging, melepak. ada yg lagi best, dorang basuh kereta kat sini -.-''






kitorang tawaf satu tasik tu. snap kat semua tempat yang ada. tempat yg ktorg tak penah pijak selama neh pun, ktorg pegi jugak. mcm kat tengah tengah tasik tu. yang batu banyak banyak. memang takot aku nak pegi situ. aku dah la tak reti berenang -.-'' tak pasal pasal je kang.

last skali, tempat wajib. Hollywood. grand kan nama dia. hahaha. bebudak uniten je suka panggil gitu. sebab kat sini ada huruf 'Muadzam Shah' beshaarrrr. dari sem lepas lagi aku niat nak naik huruf2 tu, tapi takde sape sanggup angkat aku yg gemook neh *aku pun tak sanggup nak suruh org angkat. takot putus plak urat blakang dorang*

TAPI,

hah! nampak tak? nampak tak? nampakkk doppp?? aku kat atas huruf H?
nampakkk takkkkkk??!!!
miahahahahahaa.

di sini saya ingin mengucapkan jutaan, ribuan, ratusan, puluhan, sa an,
terima kasih yang sangat sangat tidak terhingga kepada
Saudara faliquzaman kerana
sanggup mengambil risiko mengangkat saya yg gemookk neh,
naik ke atas huruf H dengan jayanya.
me so terharuuu. hahaha.

hangpa bayang lah, dia yg keding cicak tu angkat aku yg gemook barney neh *nak kartun yg comel jahh. hahaa* naik sampai atas? masa dia offer tu, erkk. kau bia betol liq. aku neh berat nak mampus tau dop. kau tu dah la kering. sekali dgn muka serius plus yakin seyakin yakinnya, "kau naik je" fuhhhh. cuak doe. takot patah plak bahu kau kang sapa nak bayar bil kalau kau masuk hospital pusrawi kali kedua. dengan lafaz bismillah *eceehhhhh* aku naik. waaaaaaaa. sekali up je hokayy. takde pun naik, jatuh, then try lagi. dengan ini, aku isytiharkan, kau memang gagah perkasa liq. hahahahahha :P *yess! berjaya jugak sem neh. yihaaaa.metacehh.metacehhh*



done for today.

habis je kat sini, tetbe pot pesan, dila ajak semua pegi blok akedemik. haa? pasai apa? nak tangkap kat mana lagi? kat class kan dah? pot kata, pegi je dulu. pot pun tak tau kenapa. so, konvoilah kami beramai ramai pegi sana. mula2 kata pegi dewan ilmu, sudahnya tuka pegi kat class AA. ada apa sebenarnya neh? makan makan ke? -.-''

dah masuk kat dalam kelas tu, tetbe dila ngan amzar pegi kat depan class.


jeng jeng jeng.
sebabkan dorang dah habis neh, dila buat surprise,
perform akustik depan ktorg.
lagu nya aku lupa lagu apa. ada dua lagu.
satu tu lagu artis mana ntah, satu lagi lagu dila buat sendiri

terima kasih banyak banyak :)

dah settle semua, macam biasa, lepak jap kat jentayu. utk terakhir kalinya lepak sini. tapi takleh lama sangat sebab dorang still kena study. exam tak habis lagi awokkk ehh :D




sangat2 berterima kasih kat ayih, syafiq, ahmad
sebab sudi jd photographer kami.
kali kedua dah susahkan korang tangkap gamba kami yg somell nehh.
hihiihihi.
thanks tau.


CLOSE UP SHOT.
*cantik, comel & hensem kan mereka?
kawan2 aku memang semua cantik, comel & hensem*
ikhlas tau. sumpah tak tipu :)














sama jugak macam sebelum neh. di sebabkan gambar banyak sangat, aku terpaksa buat video. sila sila lah play yep. biasa biasa jahh. budak baru blaja :)





kita jumpa nanti di entry yang seterusnya.
sayang korang! :D

Best friends are like heartbeats, you may not hear them frequently,
but they silently support life.

4 comments!:

Anonymous said...

Pewwittt barneyyy gitew hahaha

ZimaZain said...

hahahahaa. barneyy laa. takkan nak letak gemook gajah plak. hahaa

Kismiss said...

fuhyoooooooo.....sy suke pic yg last tu wow! Nmpk cm kughussss je!

*npe mcmbnyk je pic yg sy xdpt ek....sedehhhhhhh

ZimaZain said...

MACAM kughusss ehhh? hurrmmm :P
saya tak tahu menahu awokk ehh. sory.