02 January, 2012

A Farewell Photo shoot.

seronok beronok ronok hari nih! aku ada photo shoot ngan my shayangg shayanng. yang lagi terharu tu, photo shoot neh dibuat KHAS untuk aku ngan Aten sbb dah habis blaja kat uniten. SPECIAL yuhhh! wuwuwuwuuwuuwwuuw. nasib baik lah Pipah a.k.a Pot, kawan dgn photographer! Ayih. classmate Pot. kalau tak, mmg shoot ngan camera phone je lahhh :D

masa Pa'a kata nak tgkap gmbar ramai2 sblm abes sem, dorang soh ajak la yang lain lain. aku tanya Pa'a, dia dah ajak sape? (selain budak uma ktorg la) Pa'a dah bgtahu Pot, Dila, Yaya ngan Kak Aida. suruh Pot ajak Abe a.k.a Mail sekali, pastu sruh Yaya ajak Arep jugak. aku dah text Liq soh dia balik muadzam dlm 2hb or 3hb sbb lepas 1st paper dia 28hb Dec, dia terus balik kl. then aku pon ajak E skali. okay semua dah bagitahu!

bincang punya bincang, ktorg semua free smp 3hb. In case tak jadi buat 2hb, boleh lah kot buat 3hb petang sbb pagi tu aku ngan aten ada exam. sekali E plak ada paper petang 3hb tuh. boleh je tunggu, tp stat lmbat la. abes paper pon dah pukul brapa. so, kemungkinan besar ktorg shoot 2hb. TAPI, liq ada kat kL lagi. camno? aku bdget dia gerak muadzam malam 1hb tu la kan sbb aku dh bgtau dia shoot myb 2hb or 3hb and if dia x dapat balik 1hb tuh, bgtau awal2. malam new year tuh aku call tnya balik bila. dia kata balik esok! ahh sudahhh. esok tu 2hb. klu nk shoot ofcoz petang. Faliq kot. mmg tak la dia nak sampai petang. dia bangun pon dah pukul brapa -.-''

aku soh dia try jugak sampai muadzam petang kalau boleh walaupon aku tahu kebarangkalian tu tipis :D sbb dorang macam nak jugak shoot 2hb. masing2 dah eksaitedd kott. ktorg pegi carik prob tuk shoot. kutip semua bear yg ada kat umah. pikir baju lagi. hohohohoho.

bila dah masuk hari ni bersamaan 2hb Januari, mmg sangat yakin lah yg kami akan shoot hari ini. aku try call liq. masa tuh dalam pukul 11pg mcm tuh. kalau dia gerak dr kl pukul 12 pon, aku rs smpat lagi. aku call dua dua no hanpong dia, semua tak berangkat! confirm tak bangun lagi neh! brape bnyak kali aku try pon xtau lah. aku text je soh dia bangun cepat sbb xleh nak hold dh. hari lain dh tak free. lama tuh dlm pukul 1 lebey kot, dia reply. Liq suruh proceed je sbb dia rasa mmg xsempat smp muadzam petang plus dia ada hal lain nak kena settle lagi. alaaaahhhhhhhhh. sangat kuciwa bila sorang takde :( tp nak buat mcm mana. still kena proceed.

janji ngan ayih pukul 3ptg start. tiba tiba tengahari tu hujan plak. risau gak takot tak leh nak shoot sbb rumput basah kan. tapi, alhamdulillah, hujan kejap je. ktorang start dlm pukul 4 jugak lah.

tempat pertama ktorg pegi, tempat wajib semua
student final sem akan tangkap gmbar. kami panggil hollywood.
ngeh ngeh ngeh. huruf 'Muadzam Shah' kat situ besaarr ouhhh.










memang dari aku masuk lagi aku nak sangat panjat huruf huruf tuh,
tapi apakan daya. tak mampu makcik nak panjat atas tuh.
kesian kat dorang nak angkat pompuan gemokk neh naik atas. kang patah tulang tengkuk dorang, sapa nak jawab?
sedeyyy! nakkkk naaiikkkkk!!

lepas habis snap kat situ, hujan macam nak turun. alahhh. nak tangkap kat pinggir pelangi (PP)! sekali je aku dapat main golf kat PP masa adam ngan kwn2 dia ada lagi. lepas tu mmg xde dah. PP santekk ouhh klu nak tangkap gmba. tapi kalau lebat hujan neh apa cita? takpe, kita pegi je dulu.

sampai kat PP, hujan renyai2. hmmm. boleh kot nehh.
tak lebat mana pon. sikit jahhh. belasahhh lahh.
kalau demam ke hape, e2 kita story lain.




ni silap nehhh. patotnya Forever 2o -.-''








cantik tak?? caanttiikkkkkkk taakkkk??? hehehehehee.
credit to Ayih la sbb sudi nak tgkap gmbar kami yg natural beauty nehh!
hahahahaaa. kalau takde ayih, siapa lah kami :P

fenattt mmg fenaatttt! baru lah aku paham kepenatan model model kat malaysia neh *baahahahaaa* neh baru sikit. kalau ktorg duk kena tuka tuka baju?? lagi la haru biru hakuu nanti.

lepass dah puas hati dengan semua gmbar2 yg di tangkap, ktorang LAPAR! ngeh ngeh ngeh. nak pegi CRK, dila ngan pot pakai skirt. tp masing masing teringin lontong ngan nasi minyak kat CRK tuh. takpe, pot ngan dila kate dorang pg salin baju dulu. sekali, ahhh, dorang belasah aje dtg CRK mcm tuh. peduli lahh kannn. orang ada mata, nak pandang? biarkan.

terima kasih semua!! walaupon kita tak kenal lama, doesnt matter. korang semua tetap aku sayang! sem depan korang pulak last. kalau nak buat photoshoot mcm neh lagi, jangan lupa panggil aku! nak join! nak sangat buat tema Back to school! heheheheee.


.POT.AIDA.DILA.

.NAD.ATEN.DIDA.


.MAIL.E.AREP.



.IRA.ZIMA.PA'A.YAYA.

notes : terima kasih banyak2 kepada yang plan photoshoot neh. aku wakil aten skali lah. heeee. takmo cakap banyak2 nanti terlebih sedih plak. heeeeee. thank you so much!! <3



Be happy, not because everything is good, but because you can see the good side of everything.

0 comments!: