09 January, 2013

Be mine.

tengah bawak kereta, tetibe aku dengar satu lagu yang macam familiar je sebelum ni.

'bermula di facebook
U im I dulu tak tahu malu
I malas nak layan
so I buat tak tahu . . '


ehh. macam biasa dengar je lagu ni. kat mana eaa?? haaa! kat youtube. apentah nama penyanyi dia. Tasneem? ehh itu ainan tasneem. Haa. Tasha! Tasha apa ekk. Tasha Marshanda maybe? 

so, untuk kepuasan hati sendiri, masuk ofis, aku search Tasha dulu. hihihi. 
finally jumpa. Tasha Manshahar! confirm! aku dah penah dengar & tengok video Tasha Manshahar ni. Fofularr masa dia nyanyi lagu Be Mine ni lah. 


ni lah video dia dulu. yang aku pernah tengok tuh.

wahhhh. That means Tasha Manshahar pun dah jadi artis label or what? hmmm. tapi tak mustahil pun sebab ramai dah kan. Ainan Tasneem pun baru je naik. so, now Tasha Manshahar punya turn la kot. hihihi.

tapi tu la, bila dah banyak sangat orang yang bawak lagu style 'senang dengar' nih, feel dia dah tak sama macam masa mula mula Yuna keluar dulu. yelah, skang Tasha kan, lepas ni mesti ada sepuluh lagi manusia yang akan buat lagu sendiri then upload kat youtube.

aku tak cakap salah bilamana dorang nak share bakat yang ada dengan public. tapi issue yang aku nak bangkitkan di sini, 'dah biasa'. 
personal opinion la kan. bila aku dengar, dia jadi macam dah lali dengan lagu lagu macam ni :D

tapi suara korang memang best. tak boleh dinafikan lah. so, good luck then.


terjumpa Official MV Be Mine. 
comel gak. ngeee.

kak yati. kalau kau bukak video ni, kau tengok tempat dorang dating berdua masa mamat tu nak ajak Tasha tengok wayang, mesti kau teringat kat adik adik kau neh kan. hahahaha.

bila kerja nak habis neh?! banyak benda nak hapdate. 
isk. asyik asyik delayed. nanti orang pun bosan dengan blog aku sebab selalu sangat hapdate berita berita TERkemudian. huh. takpe. lagi sikit jerk.

Beloved, Gudluck for today! I hope ur first day went well and I know you'll be just fine. elok elok tau. kalau tak best pun, sabar je okay? 
asha epan itteww tuu auu. HAHAHA.

2 comments!:

Anonymous said...

"asha epan itteww tuu auu. HAHAHA. eeyaarkkk! vomit." <<---bahasa org pelupa.hahahahaha

ZimaZain said...

HAHAHAHAHAHAHAA. alluuuuu aaaarr ittewwwww.
meowww. haha.