18 December, 2012

Taaatih!

hiju dah pandai jalan! hihihi. kalau aku sbg mak sedara pun eksaited, bayangkan apok ngan mak dia camne. seronok plak tgok budak membesar depan mata. tak kisah la bukan anak aku pun @_@






tapi susah ouhh nak jaga. nak berjalan je keja dia! pastu confident dah terror macam dah jalan soploh tahun. lajuuuu tak hengat! kita nak kejar satu hal. risau dia jatuh pun ye. geramnya haku! pastu skang dah pandai gigit org. dia punya geram nak gigit tu, eeee. tengok muka dia gigit abah dia pun, aku tau dah sakit nak mampus! adeke abg aku suruh aku try bagi tangan biar hiju gigit?? gilo ke? @#$%^&*

lepas ni berlari pulokk. taktau la macam mana nak control dia ni. comel tu comel dah. nakal tu yang tak larat.  takpe. nakal masa kecik takpe hiju. orang tengok pun comel je. dah besar nak nakal lagi, mmg mintak kaki nama dia.
besar nanti jadi budak baik hokay?!!

.....................................

I hate for being too paranoid. feel insecure. I try not to worry too much. think too far. tapi kadang kadang aku rasa jugak. kadang kadang macam okay. kadang kadang tak. kadang kadang macam nak. kadang kadang macam tak suka. terlampau banyak kadang kadangmy confidence level definitely low isn't?  

aku benci diri aku sekarang. seriously. hate. lembik. 
why is so different right now?

dealing with the past, living the present and fight for the future. itu yang aku usahakan sekarang. forsho its not easy mengg. but its possible.
whatever it is, i'm still me. before, now and forever.







0 comments!: