21 December, 2012

Diary #2

semakin hari semakin malas nak bekerja sebab tulang belakang aku semakin sakit. hahaaha *alasan!* tapi betol ouhh. aku taktau la salah kerusi yang keras dan tak empuk or cara aku duduk salah. bahu penat je rasa.

tambah2 skang dah hujung tahun, lagi la lenguh aku mengadap PC. bertambah lenguh mengadap nombor yang banyak neh! cramp! 
start esok, seminggu aku tak masuk ofis. myb 27hb or 28hb baru masuk ofis. cuba kau kira, masa tu, tinggal berapa hari je nak new year?? EMPAT. 

masalah bila hujung tahun ni, everything nak kena hantar audit. so, semua aku kena update. kalau aku dah kerja sini dari tujuh tahun lepas, takpe la jugak. laju je aku cari data. ini, tak sampai tiga bulan. bila aku key in, ada amount yang tak tally. mampus aku nak kena cek balik dari awal tahun utk belek satu satu mana yang salah key in *CPR*

so the question is, cukup ke empat hari? HAHAHA. kalau boss besar buat muka ketat, kau sengih je hokay. dia mesti paham, kau pekerja baru. hewhewhew.

sebelum nak bercuti ni pun, terkejar kejar aku nak siapkan mana yang boleh dulu. sbb masa cuti, aku malas nak pikir! hehehe.




p/s : Me heart You. sorry. lima hari je . tak lama pun. betol. kejap je dah 26hb. hihihi  :*  tunggu tau!
masa ni kalau nak pegi melepak sampai taknak balik rumah pun takpe tau, tau, tauuuu :P
doakan selamat pergi, selamat balik ea :)

0 comments!: