20 October, 2012

boyfie.

aku nak kenalkan, jeng jeng jeng, my bopren, Mohd Hirzu Lutfi. taraaaaaaa. 
comel doppp?? saje nak buat tanyangan perdana kat sini.

ini anak sedara shaye. masa baru keluar dari perot mak dia dulu, takde plak chomel cenggini *hahahahaa* sekarang ni, eeeeee! rasa nak gigit gigit je kau!








dua dua baju ni, aku ngan jijah beli kat hiju masa ktorang pegi Thailand afta raya haritu.
dpt je baju ni, abg aku terus suh ibu dia pakaikan.
comel kann?? *terharu. ngeh ngeh*






budak ni dah botak! macam shaolin dah aku tengok.



taktau la kasih dan sayang aku kat dia ni permanently or sementara je. buat nya lepas ni dia dapat adik, lagi comel dari dia plak tuhh, memang selamat tinggal hiju mak ngah ucapkan. hahahahaaa. memang pilih bulu macam tu kann. 

aku paling menyampah dengan abg aku. berlagak gila dengan hasil produk dia ni. konon sangat sangat produktif lettew bila semua org suka anak dia. dia suka kata aku jeles dengan dia sebab brand dia bagus. mengong. takpe. takpe! tunggu la hasil produk aku nanti. tunggu laahhh :P

memang senang pun ank dia neh. kau acah sikit, bagi dia gelak, seminit lepas tu, dia nak dah kat kau. kalau macam tu, senang pulak org nak kidnap hiju ni kan. ishh. mintang simpang!

tapi nakal dia jangan cakap lah. buas bebenor! 24jam aktif. kesian kat mak dia susah nak tido. kau bayangkan lah, mak dia bukak peti ais pun, dia boleh jaga. sampaikan tiap2 pagi sebelum nak pg kerja, abg aku kena mandi kat toilet blakang taknak bagi anak dia ni jaga. haihh.

tapi, orang tua tua cakap, kalau budak masa kecik dia nakal, buas dan sebagainya, nanti bila besor, dia jadi baik, behave, kira calon calon ibu mertua lah! yekkk? betol le kot. 
cepatlah besor hiju, senang mak ngah *masih membiasakan diri menggunakan panggilan mak ngah tu. rasa tua sangat dah aku* nak bawak jenjalan. kalau skang nak bawak hiju jenjalan, kena bawak mak apok dia skali. pakej katanya! takmo ahh. tinggal bulu tiak aku kang.



0 comments!: