21 August, 2011

THANKS!

hoyeahhhhh. bertukar! belog saya sudah uat plastic surgery. canteek tak? canteekk tak?? TAK canteekk?? ada aku kesah?? cepukk kang. penat dah tuka2 :D

tengs banyak2 kpd insan yg sudi make obeerr belog aku jadi mcm skang. padahal, ktorg ngah final nih, tp dia sanggup spend masa dia skit tuk hadap belog ak. heee. thanks tawww!! belog aku skang pon dah lebih jelas, kemas, simple, teratur n cepat loading. xde berat sgt.

btw, org yg tolong aku tu pon ada belog jugak. *klu tak xkn dia tau nk make oberr kan* meh aku tolong pomote kan kau nye belog meh. meh. :D




nama : noor hazwani norud din
umo : lahir tahun 1990 *kira sndrik*
blog add : kikioeffy.blogspot.com

rajin2, drop la kat blog dia oke. belog dia best skit sbb ada tutorial blog bagai.
entry2 dia pon tak specific psal xtvt seharian dia.
ada lah isu2 lain yg blh di share.
tak macam aku, hapdatee pasal xtvt2 tak sihat je.
jarang aku nak uat n3 pasal msalah negara or masyarakat nih.
xda masa n tak byak idea. :D

THANKS KIKIO!
sangat sangat!
Link
notes :
lepas ni ada 3 entry yg aku nak hapdateee. wait arrrr. :)

3 comments!:

Wany Territory said...

tak sangka plak ko nak tulis entry ni. wawawa. yee same2 kak! heeee. thanxxx tolong pomot belog aii skali. heh heh !
P/S: bile ko nak naik entry sedih tu? aku tak sabar nak nangis ni. patt patt. hahahah :P

ZimaZain said...

cesss!! tggu laaa. kau pasti nangis! hahaha

Kismiss said...

ehem2..
nak belog cantik jgk...
nak lg cantik dr ziema punyeeeee =P