14 June, 2013

birthday boy.

last week ktorang celebrate besday adam on 7 june. actually besday dia 11 june. tapi gf adam nak celebrate awal dan kebetulan 7june tu aku cuti, so kebetulan yang sangat betulnya, aku ngan ogy pun join empat kaki. hehehee.

dorang plan nak buat bbq kat kemensah. aku ngan ogy memang tak tolong prepare apa apa pun. yela. tau pun last minit. itupun mok ajak sehari sebelum hari kejadian. camano nak tolong prepare nya. nasib baiklah gf adam jenis tak kisah dan dia memberi kebenaran untuk kami join cuci kaki je. hehehehehee.

aku taktau pun tengah tengah key ell yang bingit tu ada sungai. hahahhaa. nama kemensah ni pun aku tak penah dengar okay. tapi memang cuak ouhh masa aku ngan mok nak redah dulu pegi tempat tu. yelah, dorang sume odw masa tu, dorang suruh ktorg pegi sana dulu. aku ngan mok pun okay je la. mana nak tau, separuh jalan ktorang stop.

ktorang bukan sesat okay. ktorang just tak berani nak terus kan je. jalan sunyi gila. gelap plak tu. dengan tak confident lagi. memang patah balik la jawabnya. sudahnya ktorg tunggu je adam ngan ain kat jalan masuk tu. heeeee.


aku pun taktau sape punya ayat kat atas kek tu -.-''


HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.

*tepukk.tepukk.tepuukkk*

lepas tu boleh buat buat tanya ''besday sape wehh?''
choiii. innocent la sangatt.













nasib baik segalanya berjalan dengan bersih sekali. hahahahahaa/ ktorang la bersih. adam jangan harap la. thanks semua sebab sudi jemput saya *kelip kelip* sorry la tak dapat nak stay lama hari tu. sbb keesokkan hari nya aku bekerja. 7.30 dah kena thumbprint. dats y la aku memang tak leh lelama. 

nothing more nothing less. adiosa. 




0 comments!: