21 November, 2012

Durian Crepe!

sana sini aku bukak, semua pasal durian crepe! sedap sangat ke? aku dah la sememangnya hantu durian. kompom sedap kalau base dia durian. eeeee. meleleh dah tgok gambar ni.


doakan misi aku untuk 
mencari durian crepe di sekitar ipoh/batu gajah/sri iskandar, 
berjaya! 
hoyeahh!



aku sebenarnya nak update with love Part II, tapi dilarang sekeras kerasnya oleh rozeyante. dia suruh tunggu smp dia bagi gambar yang ada dekat dia tu. cisss! so kita tunda la ye.



dont worry about me or what I do. What happens in my life has nothing to do with you. So keep your mouth shut and stop talking shit. pengalaman, masalah, hidup, keadaan, setiap manusia sangat berbeza. if kita tak tahu apa apa, stop making conclusion for others. tak selama lamanya kita ada di atas. just remember that.

2 comments!:

Puan ApasH said...

Gmbr durian crepe akak tu..hihihi glamer lapik meja mak mertua aiii..

ZimaZain said...

aa?? gambar tu saya search google je. itu yang paling kuning saya tengok. saya amik yang itu. hihi.