02 December, 2011

Hari Airmata Sedunia.

saya memang pembaca setia novel novel melayu di malaysia neh. novel omputih pon kadang2 baca cuma jarang. biasa lah, utama kan bahasa jiwa bangsa. hohoho. sebelum muvie Ombak Rindu keluar lagi ktorg mmg dah plan nak tgok. yelah, kalau ikot novel, cite tu mmg best kot. tapi tak tau lah kalau sudah di adaptasi.

ikot plan, hari ni bebudak HR kena pegi Pekan, Pahang nak settle pasal questionnaire. lepas settle tu dorang plan nak tgok Ombak Rindu. tapi dorang pegi afta class. aku neh yg dah sememang nye tido lambat, kompom tak dapat nak folo kalau bangun pon belom. hehehehe. so, ktorg bg dorang settle dulu questionnaire, nanti ktorg datang kuantan kemudian. tiba tiba pa'a text kata maybe tak jadi nak tgok wayang sbb mcm tak sempat. dorang nak jenjalan dulu kata nya.

aku pon text faliq kata ktorang tak jadi pegi kuantan hari ni sbb pa'a, ira ngan nad dah nak balik. buat apa pegi tgok kalau dorang pon tak tengok lagi. tapi faliq nak pegi jugak kuantan sbb E ajak teman gunting rambut. tambah mengganggu gugat, E nak belanja tengok wayang! lagi la makcik tak tahannn! haahaa. bincang punya bincang, budak2 HR kata takpe kalau ktorg nak pegi, hehehehee. deal.

masa tu yg ada kat rumah, aku, ogy ngan aten jer. yaya tak nak ikot sebab esok dia ada event tuk budak2 account. mula2 aten pon takmo pegi, yelah, sah2 kena overnite kalau dah dekat maghrib baru nak gerak kan. pujuk punya pujuk, aten setuju! hoyeaahhhh. takpe, kalau aten mengantuk, tido je dalam kreta :)


sudah nye E tak jadi potong rambut sbb tak tau nak potong gaya apa.
aku plak tension, sbb ktorg dah serabut tgok rambut helmet dia tuhh.
mmg ikot hati nak soh potong pendek terus. hoh
E tak jadi potong rambut, kak yati yang pegi cuci rambut :O



overall, Ombak Rindu BEST! tapi sebab aku dah baca novel dulu, muvie tu jadi kurang memuas kan hati sikit lah. cite dia mcam di cepat kan, bnyak part yg takde. tapi nak kata lebih pon tak boleh. ingat senang ke nak pendek kan novel yang tebal tu jadi dua jam punya cerita. SEDIH mmg sedih lah. kak yati menangis tak berenti2 kot. dari start muvie smp lah habis. mcam empangan pecah dah aku tengok. hehehehee. aku? saya tak menangis pong. HAHAHAHAA. tapi bukan sbb cite tu tak sedih, mungkin sbb kefokusan aku telah di ganggu gugat oleh jiran sebelah! dari mula sampai habis si faliq dok potpetpotpet tgok mubie. macam mana aku nak feel? asal ada ayat2 yang best disebut oleh aaron aziz, maya karin, lisa surihani or watak2 yang lain, sebok dia nak ingat. dah tak hengat, sebok plak tanya aku.hoh. faktor kedua, sebelum aku kena bahan seumo idup sbb jiwang sangat, baik aku tahan je rasa sedih tuh. hahaha. *patot lah kak yati, masa masuk je, dia terus duk hujung! mmg dia dah standby. kalau tak mmg dari mula smp habis tak senang hati nak feeling! *

note :
terima kasih banyak banyak banyak di ucap kan kepada E atas kesudian beliau bermurah hati belanja kami tengok wayang. hehehehehee.


There are 3 types of friends. Those like food: you can't live without. Medicine: you occasionally need. & Illness: friends you never want.

0 comments!: