29 September, 2011

Fright Night.

Sunday.
25sept2011.
12pm-10pm.

lepas JB, aku paksa plak dorg g kuantan tgok mubie.jahaattt gileee aku nehhh. diri sndrik x reti nak duduk diam, paksa org lain ikot skali plak.hohohoho. wat to do?! :P alahh, aku tau, lepas nehh sekor2 bz kan? klu poposal sem lepas pon korang dh mcm tak ckup tngan nk uat keje, applied research sem nehh kompom kaki pon ntah ke mana *sigh* tgal la aku, yaya ngan aten je yang tak pernah reti nak mem buzy kan diri even keje bnyak gileeee. HAHA *ehh, aku ngan yaya je. aten tak mcm tuh. :D*

btw, arini malas nk mrepeksss bebanyak sbb lost. xde idea nk tulis & malas nk mnaip pnjang2. mood x cukup. enjoy da pic jee laahh oke.







notes:
semester nehh boring gilaaahhhh. class ada 3 jee. xtvt harian : bgun tido, mandi, pegi class, abes class balik rumah, makan, borak2, mgumpat, mngintai jiran sebelah myebelah, tido pkul 5-6 pagi. arghhhhhh. tekanan sungguh! -.-"

btw, kepada DIDA, aku harap kau bnyak kan bersabar. aku & kwn2 yg lain xleh nak buat apa2 selain doa kan ibu cpat sembuh. ini mungkin dugaan tuk kau & aku harap kau tak terlalu lemah sbb Bab masih perlukan kau tuk lalui semua nehh. jangan cepat mengalah oke, sbb kau kene ingat, DIA sentiasa ada dengan hamba2 Nya. amin :)

2 comments!:

roze said...

aku????? *buat kali kedua*

ZimaZain said...

patot la aku x nampak komen kau neh. masuk spam kot. hahaha